כל השלבים של פיתוח מוצר חדש

פיתוח מוצר

מעוניינים לפתח מוצר חדש? על מנת לקחת את הפיתוח צעד אחד קדימה יהיה עליכם להכיר את השלבים הנדרשים מא' ועד ת'.

זה שיש לכם רעיון מהפכני זה לא אומר שתוכלו להפוך אותו למציאותי.

יהיה עליכם להכיר את השלבים הבסיסיים שעליהם אסור לפסוח או לדלג במעלה הדרך.

לכל שלב יש את החשיבות שלו, אפילו אם זה נראה לכם תמוהה ומוזר.

אז מהם חמשת השלבים שיאפשרו לכם לקחת את הפיתוח של המוצר קדימה?

ריכזנו בשבילכם את כל השלבים שחובה להכיר אותם.

השלב הראשון: מציאת קהל היעד

כדי להתחיל את תהליך הפיתוח יהיה עליכם להכיר את קהל היעד של המוצר.

מדובר על האנשים שהם אלה שאמורים להתעניין במוצר כאשר הוא יהיה קיים בשוק.

היכרות מקדימה עם קהל היעד תאפשר לכם לפתח עבורם את המוצר המושלם.

מצד שני אם לא תכירו אותם יהיה לכם קשה עד כמעט בלתי אפשרי לפתח עבורם מוצר מושלם.

לכן תחשבו היטב מי הלקוחות שאמורים להיות אלה שיגרמו להצלחה.

השלב השני: פיתוח הרעיון הבוסרי

כל פיתוח של מוצר מתחיל קודם כל מרעיון בוסרי שעליו יצא לכם לחשוב.

תזכרו כי הרעיון הבוסרי לא תמיד יהיה מספק כדי להפוך את המוצר הפשוט למוצר נמכר.

כדי לקחת את הרעיון צעד אחד קדימה יהיה עליכם לפתח אותו בכל קנה מידה.

תחשבו אילו דברים חובה שיהיו במוצר עצמו ועל אילו דברים אתם יכולים לוותר.

הפיתוח של הרעיון חייב להפוך אותו להיות מיוחד במינו לעומת האחרים.

השלב השלישי: התכנון של המוצר

אחד מהשלבים החשובים ביותר יהיה השלב שבו אתם מתכננים את המוצר.

מדובר על השלב שבו כל הרעיון שהיה אצלכם בראש מקבל משנה תוקף הלכה למעשה.

תוכלו לעבוד עם חברה לעיצוב מוצר כדי לבנות את המוצר בצורה מוחשית.

זה הזמן שבו יהיה ניתן לבצע כל מיני התאמות שונות כדי להפוך את המוצר למדהים ומיוחד.

כאשר המוצר המדומיין מקבל נראות יהיה אפשר לעבוד עליו עוד קצת.

השלב הרביעי: יצירת אב טיפוס

לפני שמתחילים בשיווק המוני יהיה עליכם לוודא כי למוצר שאותו יצרתם אין ליקויים.

בהתאם לכך תרצו ליצור אב טיפוס שיאפשר להם להרגיש ולראות את המוצר הראשוני.

האב הטיפוס לא מחייב אתכם בשום צורה שהיא, היא נועד כדי שיהיה ניתן לעשות עוד מקצה שיפורים.

אחרי מקצה השיפורים האחרון תוכלו להביא את עצמכם למצב שבו המוצר יהיה מושלם.

השלב החמישי: ייצור ומכירת המוצר

זהו! סיימתם את כל העבודה הקשה שהכינה אתכם בדיוק ליום הזה.

היום הזה הוא היום שבו אתם כבר יכולים לייצר את המוצר ולאחר מכן להתחיל למכור אותו.

גם אם אתם בטוחים במוצר, טוב לייצר כמות ראשונית על מנת לראות את הביקוש.

לאחר שתייצרו כמות ראשונית תהיה לכם היכולת להמשיך לייצר עוד כמות גדולה.

אך טוב להפעיל שיקול דעת כדי שלא תסבכו אתכם כהוגן.