הסעות ממוגנות ירי – מה זה אומר?

רכבי קירור

ישובים רבים בישראל ממוקמים באזורים שנחשבים כשנויים במחלוקת מבחינת דרגת הביטחון האישי והמוגנות שחשים כאשר מתגוררים בהם או נוסעים בהם. יש גם כבישים או דרכי גישה שפחות נוח או נעים לנסוע בהם ולכן כדאי ורצוי, ליתר ביטחון, לבחור הסעות ממוגנות ירי על מנת להעלות את דרגת המוגנות ולדעת שיש איך להתגונן במקרה וחלילה יקרה משהו.

בשנים האחרונות אפשר לראות עלייה בביקור להסעות מסוג זה וללא ספק לחברות שמציעות את השירותים האלה יש הרבה עבודה. כיום אפשר אפילו לבחור את סוג הרכב הממוגן שאיתו תתבצע ההסעה וכך להגן על הנוסעים בכל נסיעה, ללא קשר למרחק, לשעה במהלך היום, למספר הנוסעים או למהות הנסיעה עצמה. מי שמתגורר באזורים אלה או צריך להגיע אליהם כחלק מהשגרה שלו יעדיף להרגיש בנוח ובטוח יותר.

מה זה אומר רכב ממוגן ירי?

כלי הרכב הרגילים עשויים ממעטפת פח שמגנה על הנוסעים שיושבים בתוך הרכב מפני התנגשויות עם כלי רכב אחרים וכמובן ממזג האוויר. כאשר מדברים על הסעות ממוגנות ירי מדברים על כלי רכב שהמעטפת החיצונית שלהם אינה רגילה כמו שאר כלי הרכב אלא היא עבה ומשוריינת, כזאת שקליעים שנורים מכלי נשק לא יכולים לחדור דרכה ולפגוע במי שיושב בפנים.

כלי רכב אלה נפוצים מאד באזורים שמעבר לקו הירוק, ברחבי השומרון וכמובן בכבישים המחברים בין התנחלויות בכל רחבי המדינה. מכיוון שאין דרך לדעת האם תהיינה הפתעות לא נעימות בצידי הדרכים – עדיף להיות בצד הבטוח ומראש להזמין רכבים ממוגני ירי שיגנו על הנוסעים במקרה של תקרית ירי.

כיום יש רכבים פרטיים ממוגנים, יש רכבי הסעות שמיועדים לקבוצות נוסעים בגדלים שונים ואפילו כלי רכב יוקרתיים שמיועדים להסעה של אנשים חשובים או רמי מעלה בצורה בטוחה ככל האפשר.

איך בוחרים חברת הסעות ממוגנות?

חשוב מאד לדעת ממי בוחרים רכבי הסעות ממוגנות ירי על מנת לוודא שהנסיעה המתוכננת תהיה בטוחה ומוגנת ככל האפשר.

ככל ולחברה יש יותר רכבים ממוגנים כך סביר להניח היא פעילה יותר זמן בשוק, השירותים שלה יהיו יעילים ומקצועיים וכמובן שאפשר יהיה לקבל ייעוץ או הסבר על סוגי הרכבים השונים שאפשר יהיה לשכור ממנה לצרכי הסעות ממוגנות וכך בעצה אחת עם עובדי החברה לבחור את הרכב שיהיה הכי מתאים לצורך או הדרישה הרלוונטיים של הלקוח.

חשוב מאד לדעת מראש כמה נוסעים אמורים להיות בנסיעה, מה תוואי הדרך, מי מלווה את הנסיעה (לעיתים קרובות גם יש מאבטח או שומר חמוש) וכך אפשר יהיה לבחור את הרכב שיהיה הכי מתאים וייתן את המענה הטוב ביותר. ברגע שבוחרים בכובד ראש אפשר להיות בטוחים שהנסיעה תעבור בשלום.