הנכס הכי חשוב לכם בעסק – נתוני לקוחות! טייבו אותם בחכמה.

שליחת SMS

הקשבה לנתוני לקוחות הארגון או העסק היא המפתח להבנת הלקוחות טוב יותר, לצמצום נטישה, והגברת שביעות רצון הלקוחות וסיפוק חווית לקוח חיובית.

טיוב נתונים או טיוב מידע הוא תהליך לשיפור איכות נתונים. זהו הליך אשר מאפשר לשפר את הנתונים הנמצאים בבסיס נתונים שונים, מה שמאפשר שימוש יעיל יותר במידע הנמצא במאגרי הנתונים הללו. כיום כמעט כל ארגון או עסק עושה שימוש בבסיס נתונים באופן שוטף, בין אם אלו בסיסי נתונים של לקוחות, עובדים, מלאי, כספים ועוד. בתהליך של טיוב נתונים נאסף מידע עדכני ורלוונטי אודות הלקוחות אשר יכול לסייע לבעל העסק בקבלת החלטות שיווקיות. נתוני בסיס הלקוחות של בית העסק הם מהנכסים החשובים ביותר לארגונים ועסקים. 

במהלך התהליך בודקים את בסיס הנתונים של הארגון מתקנים בו נתונים שגויים, שגיאות הקלדה וכדומה, מעדכנים נתונים רלוונטים כמו תאריכי לידה, כתובת מייל וכו. על מנת להפוך את הנתונים  לאיכותיים ושימושיים יותר.  נתונים שגויים פוגמים באיכות השיווק ויכולת התפעול של העסק. נתונים מדוייקים ועדכניים מסייעים לעסק במימוש מטרותיו העסקיות. כמו כל דבר בעל ערך, יש צורך מעת לעת לתחזק ולטייב את נתוני בסיס הלקוחות על מנת לשמור על איכותם ולקבל את מלוא התועלת מהם.

טיוב נתונים יעיל ונכון, מסייע לארגונים ועסקים לחסוך בעלויות השיווק ובמקביל להגדיל את האפקטיביות של קמפיינים שיווקיים, באמצעות פילוח קהל הלקוחות למגזרים שונים ופנייה ממוקדת לקהל היעד. עסק שרוצה להתנהל נכון חייב מערכת לניהול נתוני לקוחות טובה שתאגד במקום אחד את כלל הנתונים ותאפשר שליפה מהירה, פילוח והצלבות. 

דוגמא לכך ניתן לראות באמצעות שיווק ב SMS 

שליחת SMS היא הצורה הנפוצה ביותר בכל הנוגע לשיווק באמצעות טלפונים ניידים. בעזרת שליחת SMS ניתן לטפח את הקשר עם הלקוחות, ליידע על מבצעים והטבות, לנהל קמפיינים שיווקיים ממוקדים ולהזין את מועדון הלקוחות במידע מעודד רכישה ומניע לפעולה. תוסיפו לזה את העובדה שקצב התגובות ל-SMS גבוה ב90%ביחס למייל או פייסבוק ותקבלו כלי שיווקי אדיר.  קמפיין שליחת SMS שיווקי מבטיח תמורה מלאה לעלות הפרסום, שכן מדובר בערוץ שיווקי יעיל ומוכח, כל עוד משתמשים בבסיס נתונים יעיל ונכון ונעזרים במערכת מתקדמת לניהול הקמפיין ולמעקב אחר התוצאות. 

בעזרת טיוב נכון של הנתונים תוכלו לשלוח הודעות SMS בהתאם למאפייני קהל היעד ובעלות נימה אישית. במערכת מתקדמת ניתן לכלול את שם הנמען בראש ההודעה כדי ליצור פניה אישית כמו ברכות לימי הולדת ואיחולים לשנה חדשה. 

תוכלו להגדיר קהל יעד ממוקד בקמפיינים שיווקיים למשל שליחת הודעות על מבצעים למוצרים לגיל השלישי, קמפיין שיווקי על מותג אופנה חדש לקהל יעד הפונה לבני נוער וצעירים וכדומה.

ככל שתלמדו יותר על הלקוחות שלכם כך יהיה לכם קל יותר להתאים להם את ההודעות אותן הם יקבלו מכם. בסיס נתונים עדכני ויעיל יסייע לכם בזה.