כך תפתחו עסק חדש בעולם המודרני

פותחים עסק חדש? מזל טוב! בעידן הדיגיטלי של היום, יש הרבה צעדים שצריכים להיעשות כדי לוודא שהעסק החדש שלכם ישגשג ויפרח. שיווק, מדיה חברתית, אתר אינטרנט ובעיקר מיתוג – כך תפתחו עסק חדש בעולם המודרני.

איך כדאי למתג את העסק?

בימינו כל עסק נגיש ללקוחותיו באינטרנט, וכתוצאה מכך הרבה יותר סביר שאנשים יגיעו אל העסק שלכם בפעם הראשונה דרך המחשב, הטאבלט או הטלפון. אבל כדי לשכנע את הלקוחות להגיע לבקר אתכם בחנות עצמה, תצטרכו ליצור חנות בעלת עיצוב מעניין – שגם יתאים לאופן שבו אתם מעוניינים למתג את העסק שלכם. 

כאשר אתם ממתגים את העסק, נסו לחשוב על כמה דברים: מה מבדיל אותו מעסקים אחרים בתחום? מה הם הערכים שאותם אתם מעוניינים לשדר? ולמה כדאי ללקוחות לבחור דווקא בכם? נסו להגיע לתשובות כלליות לגבי העסק שלכם והחזון שיש לכם לגביו. בעזרת תשובות כאלה תוכלו למתג את העסק שלכם, ובהתאם לכך את חלל המכירות הפיזי שלכם. אם לדוגמא אתם רוצים לשדר מודרניות ואלגנטיות, עיצוב פשוט בצבעי שחור ולבן יכול להתאים לכם; אם החזון שלכם הוא עסק משפחתי שמשדר חמימות וביתיות, יתאימו לכם צבעים כמו חום, וגווני אדמה של צבעים חמים כמו אדום וכתום.

עיצוב חנות שיגרום ללקוחות שלכם לחזור

החלטתם מה הם ערכי העסק שלכם, ומה אתם מעוניינים לשדר? נהדר. עכשיו הגיע הזמן ליישם זאת במציאות. לשם כך, חשוב שתמצאו חברה שמתמחה בעיצוב חנויות. מדובר בעצם בחברות שמטרתן היא ליצור עבורכם את החלל האידיאלי שתמיד חלמתם עליו עבור העסק שלכם, מתכנון אדריכלי ועד מחשבה על איזה פריטים יוצבו על איזה מדף.

בדיוק כמו שם המותג, הסלוגן שלו, ועיצוב אתר אינטרנט, תצטרכו גם חנות פיזית עם מראה מוקפד. עיצוב חנות שמתאים למיתוג ולערכים של העסק שלכם יבטיחו ללקוחות שלכם חוויה אחידה ומהנה, שתגרום להם לחזור לרכוש מכם שוב ושוב. 

לפרטים נוספים אודות עיצוב חנויות, היכנסו לאתר עיצוב חנויות קורן פתרונות חזותיים.

איך אפשר להגדיל את מאגר הלקוחות שלי?

אז העסק נפתח, עבדתם קשה על מיתוג, על אתר אינטרנט ועל חנות. עכשיו, איך גורמים לאנשים להגיע? ישנן מספר דרכים למשוך לקוחות בעולם המודרני של היום, אבל הדרך העיקרית היא פרסום במדיות חברתיות או אתרי אינטרנט. חשוב שתכוונו למדיות הנכונות עבור קהל היעד שלכם – והנה טיפ מועיל שיעזור לכם לעשות זאת.

נסו לדמיין את הלקוח האידיאלי שלכם. זה אמנם נשמע כמו צעד פשוט, אבל נסו להעמיק בכך. באיזה אתרים או אפליקציות הוא גולש? איזה עיתון הוא קורא? לאיזה תכנים הוא חשוף? קבלת מענה על השאלות האלה יעזור לכם למקד את השיווק והפרסום שלכם במקומות הנכונים, ויבטיח שאתם לא מבזבזים משאבים וזמן יקר במקומות הלא נכונים.