המדריך המלא להקמת מענה אנושי לעסקים

הלוואה מהירה

הלקוחות הישראלים זקוקים ליותר. מענה זמין ומהיר, שירות אישי וסבלני ותחושה שיש בצד השני מישהו שאפשר לסמוך עליו. כשהתחרות גוברת בכל הענפים – הקמת מענה טלפוני לעסקים הפכה לדבר פופולרי ביותר – עבור עסקים קטנים וגדולים, ואפילו בקרב פרילאנסרים מתחומים שונים המעניקים שירות או מוכרים מוצר, וזקוקים עבור לקוחותיהם לשירות זמין. 

מה זה שירות מענה אנושי לעסקים ולמה זה חשוב לכל עסק?

שירות מענה אנושי לעסקים הוא שירות הניתן לעסקים שלא יכולים או לא צריכים הקמה של מוקד מענה אנושי פנים-עסקי, וכן למי שמעדיף לפנות את שעות העבודה שלו לעשייה ופיתוח של העסק ולא למענה טלפוני. שירות מסוג זה ניתן למגוון רחב של סוגי עסקים ויש לו מספר התמחויות: מוקד העברת הודעות, שירות של ניהול יומן פגישות, מוקד מכירות, מוקד הזמנות ועוד. במסגרת השירות, בעל העסק מקבל מספר טלפון בהתאם לצרכים שלו: נייח, נייד, מספר המתחיל ב-1-800 ואף מספר שהקידומת שלו היא כוכבית. את המספר הזה, כמובן, הוא מפרסם ללקוחותיו באתר ובכל אמצעי נוסף. כשלקוחות מתקשרים, הם מועברים למוקד האנושי ושם מקבלים את השירות לו הם זקוקים. 

כיצד מתאימים מענה אנושי לעסק?

אחד היתרונות בשירות מענה אנושי לעסקים הוא הגמישות והיכולת לבנות "חבילה" המותאמת באופן אישי לעסק שלכם. את שירות המענה האנושי לעסק שלכם מומלץ להתאים לפי סוג השירות לו את הזקוקים ושעות העבודה (האם העסק שלכם מעניק שירות במסגרת שעות העבודה, או שמא מדובר בעסק הפעיל 24 שעות ביממה?). 

רגע לפני שבוחרים ספק שירות לעסק – מה חשוב לבדוק?

  • ניסיון – חשוב לבחור בספק בעל ניסיון – הן כחברה המעניקה שירות מסוג זה והן הניסיון של הנציג בתחום בו הוא נותן מענה לעסקים.
  • מקצועיות – נציגי השירות בהם תסתייעו צריכים להיות מומחים בתחום שלכם, בוודאי כשמדובר בתחום הדורש התמקצעות גבוהה. 
  • שירות – אחד הנדבכים החשובים ביותר במענה טלפוני לעסקים הוא השירות הסבלני. אמנם נציגי מענה אנושי עונים למספר רב של טלפונים ביום, אך חשוב לבחור בספק אשר שם דגש מירבי על שירות סבלני וקשוב, כי לא משנה כמה יהיה מקצועי ומנוסה – אם השיחה לא תהיה באווירה נעימה, הלקוח ילך לאיבוד. 
  • מחיר – המחיר לשירות מורכב ממגוון של פרמטרים, החל מסוג השירות לו אתם זקוקים, מספר השיחות המוערכות בחודש ואפילו קו הטלפון אותו תרכשו. 
  • תיעוד ובקרה – בחרו בספק המעניק לכם ניתוח נתונים – מספר השיחות בחודש, אורכן הממוצע, כיצד הן נסגרו ועוד. 

מהו טווח המחירים של הקמת מענה טלפוני לעסקים?

מחיר מוקד חיצוני מענה טלפוני לעסקים מורכב, כאמור, ממספר פרמטרים, והטווח שלו נע בין מאות שקלים לאלפי שקלים בחודש, ואף פחות ממאות שקלים אם מדובר בעסק בעל פעילות מצומצמת מאוד. במידה ותחליטו להקים מענה טלפוני בתוך העסק שלכם – עלות ההקמה תעמוד על כמה מאות אלפי שקלים.