הכל היום נקנה באינטרנט – התמחות בקניות ברשת

בשנים האחרונות הישראלים גילו את ענף הקניות באינטרנט ורבים מהם שינו פאזה והכל היום נקנה באינטרנט – התמחות בקניות ברשת. 

הזמנות מאתרי אינטרנט רבים 

עם הזמן נושא הקניות מהאינטרנט הפך לשיח מרכזי ולכן החברים וקרובי המשפחה לימדו זה את זה מניסיונם מה כדאי להזמין ואיפה, מהן השיטות הנוחות ביותר כדי לרכישה של מוצרים ללא תשלום מיסים ותוך קבלת משלוח מהיר. 

טיפים לקנייה נכונה ברשת האינטרנט 

יש כמה דגשים שיש ליישם בכל רכישה, כמו לדוגמה:

  • ביצוע סקר שוק בין כמה אתרים, לעיתים ההבדלים הכספיים הם משמעותיים גם בתוך אתרים זהים, כמו אתרים של אמזון שממוקמים במדינות שונות.
  • אם ערכו של המשלוח הוא מעל $ 75 יש לפצל את החבילה, בשלב ראשון לבצע הזמנה ראשונה ורק לאחר כמה ימים את ההזמנה הנוספת, כדי שהספק לא יאחד את שני המשלוחים ואז יהיה צורך לשלם מיסים.
  • כאשר מזמינים מאתרים שהם לא ישראלים, אלא אמריקאים או סינים, רצוי לשלם בדולרים וכך לחסוך עמלות המרה מיותרות.
  • דברים שאינם ברורים ואתם חוששים לבצע טעויות, עדיף לשאול חברים או מומחים, לפני ההזמנה בפועל.
  • אפשר לנצל הנחות או קופונים רלוונטיים דרך אתרים כמו קאשבק. 
  • כשקונים מוצרי חשמל יש לוודא שהחיבור הוא 220 וולט המותאם לישראל.
  • להעדיף משלוח בחינם שקיים באתרים רבים.
  • לנצל מבצעים וימי מכירות מיוחדים שבהם המחירים זולים במיוחד כמו בחגי הקניות הרלוונטיים ברשת בחודש נובמבר בכל שנה.

הרגלי הקניות ברשת 

בתחילת הדרך הישראלים רכשו בעיקר ביגוד אך עם הזמן הם שינו באופן מהותי את דפוסי ההתנהלות שלהם. באופן קבוע הם מזמינים קניות שבועיות או חודשיות מרשתות השיווק. נוח להם מאד להכין את הרשימה על פי הקניות הקודמות שלהם ועל פי הזמינות של שירות המשלוחים, הם מקבלים את כל הפריטים הנחוצים להם באמצעות משלוח הביתה. כך הם לא צריכים לנסוע לסופרמרקט, לחפש חנייה למלא את העגלה במצרכים הספציפיים ולסחוב את כל המוצרים הביתה. 

היתרונות הרבים של שיטה זו הובילו לכך שמזמינים כך גם ירקות ופירות מאתרים שמתמקצעים בכך, ביגוד והנעלה גם מאתרים ישראלים, צעצועים ומשחקי יצירה לילדים, מחשבים, מוצרי חשמל, רהיטים, טלפונים סלולריים כולל האביזרים הנלווים ושפע מוצרים נוספים.

למידה של תחום המסחר האלקטרוני

רבים מהקונים מגלים עניין באופן התפעול של אתרי המכירות המקוונים ולכן הם נרשמים ללימודים של קורס e-commerce אשר מעניק לסטודנט את כל מעטפת הידע הדרושה שלו כדי שיוכל להפעיל אתר מקוון באופן עצמאי או לעבוד במערך התפעול של אתר אינטרנט של רשת קמעונאית, יצרן או כל גורם אחר. 

מדובר בקורס מקצועי ורחב שלומדים בו נושאים רבים הקשורים לשיווק, תפעול, פרסום ולנושאים רבים נוספים שמאפשרים לכל בוגר לעסוק בכך.