בחירת מוקד שירות מענה אנושי

מוקד מענה אנושי כבר מזמן הפך לנחלתם של עסקים וחברות שרוצים להרוויח יותר ולמקסם את הפוטנציאל שלהם. בעידן הנוכחי, כשלקוחות נמצאים בערוצי הדיגיטל כמעט 24/7, יש חשיבות גדולה לכך שתמיד יהיה בצד השני מישהו שזמין לתת שירות. יתרה מכך – כיום ישנם תחומים שמחויבים במתן שירות מענה טלפוני זמין למשך כל שעות היממה. מוקד מענה אנושי הוא מוקד חיצוני, שאינו חלק מהעסק, אך נותן שירות לקוחות מלא. מענה מהיר לשיחת הטלפון, אדיבות ויחס חם, נכונות לסייע וסבלנות בתשובות – כל אלה הם חלק בלתי נפרד מהצלחתו של העסק, ובלא שירות לקוחות איכותי שמותאם לצרכן הישראלי – קשה יהיה לעסקים לשרוד לאורך זמן.

כיצד מענה טלפוני מהיר מסייע לחיזוק השירות?

מענה טלפוני אנושי מאפשר ללקוחות לקבל מענה בהתאם לשעות שאתם, בעלי העסק, תבחרו – שעות עבודה מקובלות, מורחבות או מענה 24/7. המטרה היא לאפשר לעסקים להעניק שירות לקוחות מלא, תוך כדי שהם מתפנים לעסוק בעבודה השוטפת של העסק ובפיתוח שלו. מעבר לשירות המצוין שמקבל הלקוח, בעל העסק חוסך בהוצאות באופן משמעותי.

  • קבלת מענה מהיר ללא המתנה
  • מאפשר ללקוחות לברר פרטים נוספים לפני רכישה
  • מונע מצב של חוסר שביעות רצון לקוחות ושיימינג ברשתות
  • מאפשר קבלת דו"חות לניתוח השיחות
  • ממתג אתכם כנותני שירות מעולים 

מה בדרך-כלל כלול בשירות מענה אנושי?

מוקד שירות מענה אנושי לפני הכל הוא – אנושי. לא מדובר במוקד ממוחשב ולא בהתכתבות באמצעים אלקטרוניים – נתון זה מוסיף לחיזוק שירות הלקוחות של העסק. בשירות מענה אנושי ניתן לבנות חבילה המותאמת לצרכים שלכם. למשל – קבלת מספר טלפון ייחודי וצליל המתנה המספר על העסק שלכם. כמו כן, ניתן לבחור שהמוקדנים שיקבלו את השיחות שלכם יהיו מוסמכים לכתוב את ההודעה ולהעביר אותה אליכם, או להתמחות במוצר/שירות שלכם ולענות לשאלות הלקוחות על פי תסריט שיחה מוכן מראש. בנוסף לכך, מוקדנים אנושיים עובדים לראש 24 שעות ביממה, ובעל העסק יכול לבחור את היקף השעות בהן הוא רוצה שהמוקד יקבל אליו שיחות מלקוחותיו. ניתן לבחור זאת בהתאם לסוג העסק ולקהל היעד. 

לאבד שיחת לקוח זה להפסיד כסף!  

בניגוד לעבר, הלקוחות שלנו נמצאים בערוצי השיווק שלנו בכל שעות היממה, גם בלילה. כל שיחה שמתקבלת היא בעלת פוטנציאל עסקי – בין אם מדובר בלקוח המעוניין לבצע רכישה וצריך סיוע ובין אם מדובר בלקוח שביצע רכישה ומעוניין לקבל עזרה – אחרת, יבקש לבטל ולקבל החזר. לכן, אם העסק שלכם עמוס בעבודה והשיחות זולגות לכם מבין האצבעות, או שאתם מעוניינים לאפשר לעצמכם לעסוק בפיתוח העסק ולתת את שירות הלקוחות לחברה חיצונית – מוקד שירות מענה אנושי יספק לכם את הפתרונות ויסייע לכם למקסם את הפוטנציאל של העסק שלכם.