באיזו פלטפורמה כדאי להשתמש בכדי לבנות אתר אינטרנט

הסיפורים שלעתים קרובות אנו שומעים כשאנחנו מדברים עם אנשים על האתרים שלהם, הם אחד הדברים הבאים:

  • היה לי אתר לפני זמן מה, חבר עשה את זה בשבילי אבל הוא עסוק מכדי לעדכן את האתר שלי בשבילי או שאין לי את הכניסה אליו.
  • אין לי אחד מכיוון שאיני יכול להרשות לעצמי מינימום של 1000 ש"ח  כדי לעבוד עם בונה אתרים, ולגרום לו לעשות עבודה מקצועית בבניית האתר. 
  • ניסיתי לפני כמה שנים לעשות את זה בעצמי אבל זה מסובך מדי, אז פשוט ויתרתי.

האמת היא שרוב בעלי העסקים זקוקים רק לאתר פשוט שיכול להציג:

  •         מי אתה בצורה מעניינת
  •         מה אתה מציע
  •         תמונות של העבודה שלך
  •         כיצד ליצור איתך קשר

חלק מכם רוצים לחבר דברים למדיה החברתית שלכם, ו / או לפלטפורמות מכירה מקוונות אחרות עבור עסקים חזותיים.

פלטפורמות קלות לבניית אתרים

כדי שיהיה אתר אינטרנט עם הפונקציות הפשוטות, זה כבר לא קשה כמו שהיה לפני מספר שנים ואנחנו צופים שזה ילך ויהיה אפילו קל יותר. זה נובע מקיומן של פלטפורמות בניית אתרים נוחות לשימוש. כמובן שאתה עדיין צריך לשלם, אך בדומה לתשלום חשבון Netflix שלך או לחשבונות הטלפון הנייד שלך, מדובר בעלות חודשית או שנתית די זניחה. אפשר לטעון שהעלות זולה בהרבה מעלות של אחד מהדברים שאנו צורכים ברמה החודשית.

יש כל כך הרבה פלטפורמות / תוכניות לבניית אתרים שם בחוץ שאתה עלול להיאבק בבחירה איזו מהן היא הטובה ביותר. הדבר החשוב באמת הוא באיזו תוכנית הכי נוח להשתמש והאם אתה יכול לעדכן את האתר שלך בעצמך בצורה פשוטה יחסית.

אנו ממליצים להירשם, להתחבר ולנסות את התוכניות הללו:

Wix

רוב האנשים מוצאים לנכון שזוהי הפלטפורמה הקלה ביותר לשימוש ביחס לאחרות. זה מאפשר לך לבנות את האתר שלך מבלי שתצטרך לשלם עד שאתה רוצה לחבר אותו לדומיין שלך.

התוכנית אינטואיטיבית ומספקת לך אפשרויות עיצוב רבות. אם אתה רגיל לעבוד על מסמך Word, אתה תמצא את בניית האינטרנט באופן פשוט לשימוש. אנו ממליצים שתנסו את כל לחצני הפונקציונליות בצד שמאל של המסך, או עקבו אחר הוראות הווידאו הברורות שלהם.

וורדפרס

הפלטפורמה המומלצת השנייה הינה וורדפרס המפורסמת. היא אומנם קצת יותר מורכבת מ- WIX , אף על פי שהיא חינמית, אך היכולת שהיא נותנת ברמת בניית הבסיס לקידום אורגני היא משמעותית טובה יותר.

כמובן שיש פלטפורמות רבות ונוספות. אך השתיים הללו בהחלט מספיקות לרוב סוגי האתרים, גם המורכבים יותר.